Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.fnde.gov.br/jspui/handle/prefix/274
metadata.dc.type: | Projeto/Plano |
Title: | Planejamento Estratégico de Tecnologia da Informação e Comunicação (2019 - 2022) |
metadata.dc.creator: | DIRTI/FNDE |
metadata.dc.description.resumo: | O Planejamento Estratégico de Tecnologia da Informação e Comunicação (PETIC) do Fundo Nacional de Desenvolvimento da Educação (FNDE) tem como objetivo principal direcionar os esforços em Tecnologia da Informação e Comunicação (TIC) para a geração de valor para a educação brasileira. Para cumprir esse desafio, a elaboração deste plano levou em consideração o Planejamento Estratégico Institucional (PEI) do FNDE assegurando o alinhamento da estratégia de TIC com esse planejamento. |
Abstract: | The Strategic Planning for Information and Communication Technology (PETIC) of the National Education Development Fund (FNDE) has as its main objective to direct efforts in Information and Communication Technology (ICT) to generate value for Brazilian education. To meet this challenge, the elaboration of this plan took into account the FNDE's Institutional Strategic Planning (PEI), ensuring the alignment of the ICT strategy with this planning. |
Keywords: | PLANEJAMENTO TECNOLOGIA INFORMAÇÃO COMUNICAÇÃO |
metadata.dc.subject.cnpq: | CNPQ::CIENCIA DA COMPUTAÇÃO::METOLOGIA E TÉCNICAS DA COMPUTAÇÃO::SISTEMAS DE INFORMAÇÃO::ARQUITETURA DE SISTEMAS DE COMPUTAÇÃO |
metadata.dc.language: | por |
metadata.dc.publisher.country: | Brasil |
Publisher: | Fundo Nacional de Desenvolvimento da Educação |
metadata.dc.publisher.initials: | FNDE |
metadata.dc.publisher.program: | Outro |
metadata.dc.rights: | Acesso Aberto |
URI: | http://repositorio.fnde.gov.br/jspui/handle/prefix/274 |
Issue Date: | 1-Jun-2023 |
Appears in Collections: | Projetos/Planos (OTED) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Planejamento Estratégico DIRTI.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.