Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.fnde.gov.br/jspui/handle/prefix/174
metadata.dc.type: | Projeto/Plano |
Title: | Repositório de objetos digitais abertos: projeto e briefing (2018) |
metadata.dc.creator: | Assec,FNDE |
metadata.dc.description.resumo: | Este Projeto tem como objetivo a criação e implantação de um repositório de recursos/objetos digitais no âmbito do Fundo Nacional de Desenvolvimento da Educação (FNDE). Seu objetivo principal será o de reunir, organizar e dar visibilidade a materiais técnico-educacionais digitais referentes a programas, projetos, sistemas e ações da Autarquia. |
Abstract: | This Project aims to create and implement a repository of digital resources/objects within the scope of the National Education Development Fund (FNDE). Its main objective will be to gather, organize and give visibility to digital technical-educational materials related to the Autarchy's programs, projects, systems and actions. |
Keywords: | Repositório de objetos digitais |
metadata.dc.subject.cnpq: | CNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS::CIENCIA DA INFORMACAO |
metadata.dc.language: | por |
metadata.dc.publisher.country: | Brasil |
Publisher: | Fundo Nacional de Desenvolvimento da Educação |
metadata.dc.publisher.initials: | FNDE |
metadata.dc.publisher.program: | Outro |
Citation: | ORNELAS, Maysa Barreto. Projeto de criação e implantação de repositório de recursos/objetos digitais. Brasília: FNDE, 2018. |
metadata.dc.rights: | Acesso Aberto |
URI: | http://repositorio.fnde.gov.br/jspui/handle/prefix/174 |
Issue Date: | 17-Nov-2018 |
Appears in Collections: | Projetos/Planos (OTED) Apresentações (OTED) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1_projeto_repositorio_roda_11042018.pdf | Projeto de criação e implantação de repositório de OEDs no FNDE | 287.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
3_briefing_projeto_presi_02092018.pdf | Briefing do projeto de repositório digital | 459.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.